Strona wykorzystuje pliki cookie. Więcej Informacji o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień cookies w przeglądarce znajduje się w polityce plików cookies. Przejdź.

Infolinia +48 84 685 02 02 od pn. do pt. w godz: 07:00 - 17:00
  1. BRW
  2. Aktualności i multimedia
  3. Meble Black Red White w reklamie promującej Polskę Wschodnią

Meble Black Red White w reklamie promującej Polskę Wschodnią

Ruszyła kampania promująca wschodnie województwa Polski jako atrakcyjne dla inwestorów. Zdjęcia do spotu reklamowego były nagrywane m.in. w największym zakładzie produkującym meble Black Red White – BRW Sp. z o.o. w Mielcu. Akcję przygotowała Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych wspólnie z firmami Demo Effective Launching i TPS.
 
 
Celem kampanii wschodnich rejonów Polski, tzn. województw lubelskiego, podkarpackiego, podlaskiego, świętokrzyskiego i warmińsko-mazurskiego, jest zachęcenie do rozpoczęcia działalności biznesowej w tym regionie. Akcja skierowana jest przede wszystkim do szefów koncernów międzynarodowych, liderów opinii i międzynarodowych firm konsultingowych obsługujących inwestorów zagranicznych.
 
Kampania jest oparta na reklamach przygotowanych przez agencję Demo Effective Launching. Spoty nakręcono w ciągu 2 dni zdjęciowych, przy udziale ekipy studia TPS. Nad reklamami pracowała ekipa złożona z 35 osób. Za kamerą stanął reżyser i operator Mariusz Palej, a za scenografię była odpowiedzialna Elwira Pluta. Dodatkowo Demo Effective Launching i studio TPS przygotowały dłuższy spot „Makroregion”, nakręcony ciągu 8 dni zdjęciowych, z udziałem 200 osób zarządzanych przez skład operatorsko-reżyserski: Tomasz Matuszczak i Kuba Kijowski. Ten filmik pokazuje m.in. fabrykę helikopterów w Mielcu, fabrykę mebli Black Red White w Mielcu, a także tartak i stocznię jachtową.
Obejrzyj spot promujący Polskę Wschodnią:

 
BRW Sp. z o.o. jest nowoczesnym, dynamicznie rozwijającym się przedsiębiorstwem, specjalizującym się w produkcji mebli oraz frontów meblowych. Działalność prowadzi na terenie Specjalnej Strefy Ekonomicznej "Euro-Park" w Mielcu. Całkowita powierzchnia zakładu, to 38 hektarów, gdzie ulokowano min. 27,5 tysiąca m2 hal produkcyjnych i ponad 80 tysięcy m2 magazynów. Wysoka jakość wyrobów uzyskana dzięki zastosowaniu najnowocześniejszych technologii i wysokich kwalifikacji pracowników sprawiła, że firma w krótkim czasie stała się wiodącym producentem w branży meblarskiej.
 
Od początku istnienia, BRW Sp. z o.o. systematycznie aktualizuje swoją ofertę o nowe produkty. Dlatego, obok szerokiej gamy frontów meblowych, w propozycji rynkowej firmy pojawiły się również gotowe zestawy mebli, oraz meble systemowe. Wysoką jakość każdego mieleckiego produktu, potwierdzają m.in. przyznane firmie certyfikaty ISO 9001 i ISO 14001 w zakresie projektowania, produkcji i sprzedaży mebli oraz frontów meblowych.
 
Kampania promująca wschodnie rejony ruszyła w Polsce 10 września i obejmie telewizję (TVN24, TVN CNBC, TVP Info, Polsat News), prasę („Polityka”, „Newsweek”, „Wprost”), internet (bankier.pl, money.pl, egospodarka.pl) oraz outdoor. Dodatkowo od 17 września przez pół roku akcja będzie prowadzona za granicą: na lotniskach we Francji, Wielkiej Brytanii, USA, Zjednoczonych Emiratach Arabskich i Niemczech, a także w „The Economist”, CNN, CNNonline i FTonline.
 
Organizatorem akcji jest Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych, która od dwóch lat realizuje Program Promocji Gospodarczej Polski Wschodniej, korzystając z 86 mln zł finansowania w ramach 1.4 Programu Operacyjnego. Cały projekt jest zaplanowany do 2015 roku. Budżet bieżącej kampanii to 10 mln zł, z czego prawie 300 tys. zł to koszt przygotowania kreacji oraz planu i harmonogramu realizacji działań, a 755 tys. zł - koszt produkcji spotów. Za planowanie i zakup czasu antenowego w polskiej telewizji odpowiadał Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych, za zakup powierzchni w prasie i serwisach internetowych - dom mediowy Arena Media.
 
Newsletter
Otrzymuj informacje o najnowszych
produktach, promocjach i katalogach