Black Red White – meble i akcesoria do domu
Koszyk
Ulubione

Aktualności

Firma Black Red White znalazła się wśród marek najchętniej polecanych przez Polaków. Konsumenci już po raz drugi wybrali laureatów Created in Poland Superbrands, konkursu doceniającego polską myśl brandingową. Nagroda dedykowana jest markom, które zostały stworzone w Polsce, bez względu na pochodzenie kapitału właściciela, czy miejsce produkcji. To pierwsze tego typu prestiżowe wyróżnienie w Polsce.
 
Created in Poland to inicjatywa powstała podczas ubiegłorocznej edycji Superbrands. Ideą konkursu było specjalne docenienie marek z polskim rodowodem, których strategię wypracowali polscy specjaliści. Wśród laureatów Created in Poland Superbrands znalazły się marki stworzone w Polsce przez rodzime firmy, w tym Black Red White.
 
Laureaci zostali wyłonieni w Procesie Certyfikacji Superbrands, przygotowanym wraz z firmą badawczą ARC Rynek i Opinia. W przeprowadzonym badaniu udział wzięło 15 tysięcy konsumentów. Ich zadaniem było wskazanie, które spośród przedstawionych za pomocą logotypów marek są im znane i na ile byliby skłonni je polecić swoim bliskim. Na podstawie wyników badania stworzono wskaźnik, uwzględniający zarówno znajomość jak i gotowość do polecania w ramach danej kategorii. Tytuł Created in Poland Superbrands otrzymały wyłącznie najsilniejsze marki w swojej kategorii. Pełną listę laureatów znaleźć można na stronie www.superbrands.pl.
 
„Wyróżnienie Superbrands Created in Poland w kategorii wyposażenie domu jest dla Black Red White niezwykle cenne, szczególnie ze względu na międzynarodową rangę konkursu. Tytuł potwierdza wyjątkową pozycję firmy na polskim rynku. Black Red White już od ponad 20 lat oferuje atrakcyjne wzorniczo i jakościowo meble w przystępnych cenach, systematycznie rozbudowuje ofertę produktową w zakresie wyposażenia wnętrz oraz dba o wysokie standardy obsługi Klienta” – mówi Mariusz Serafin, Dyrektor ds. Marketingu i Aranżacji Black Red White S.A.
 
Superbrands to niezależna organizacja, obecna w ponad 80 krajach świata. Głównym celem inicjatywy Superbrands jest promocja idei brandingu poprzez identyfikację, nagradzanie i opisywanie drogi do sukcesu najsilniejszych marek. Organizacja powstała w 1994 roku w Wielkiej Brytanii, w Polsce obecna od 2004 roku.